<3

Hallå! Vet inte vart jag ska börja men som ni kanske märkt har jag tröttnat på min lilla blogg, men jag ska försöka klara dom här 40 dagarna som det är kvar av mitt au pair liv. I det här inlägged tänkte jag skriva om när man älskade mor kom hit!
Den 20 Aug vid tolv åkte jag och små flickorna till LAX för att möta min mor,mats,moster och mormor. Och jag kan nästan inte förklara med ord hur underbart det var att få krama sin mamma efter tio månader. Dom stannade här i elva dagar och dom dagarna gick så snabbt! Men vi hann med en massa roliga saker som att åka till universal studios, det var grymt där så de va tur att min mor köpte ett års pass till mig där.
Mats när vi var påväg in till 3D kingkong film.
 
Sen åkte vi till Las Vegas i tre dagar och de går inte att förklara vegas riktigt det är så sjukt och jag måste åka tillbaka med mina brudar någon dag i framtiden.
 
  
 
 
Några bilder från vegas,måste be min mor skicka hit lite mer bilder från hela resan.
 
Resten av dagarna försökte jag umgås med min familj så mycket som jag kunde efter jag hade jobbat och innan jag började.
Dagen då jag var tvungen att säga hejdå till min mor var så hemsk! Jag ville bara följa med henne hem, för allt kändes så bra när hon var här och man kände sig trygg. Det var värre att säga hejdå nu än va det var att säga hejdå när jag åkte från sverige. Men nu när jag sitter här i L.A och jag har fått mina flygbiljetter hem och jag vet vilken tid jag kommer att landa i stockholm så känns allt så bra, och jag vill att dagarna ska gå fort på ett sätt men jag vet att jag kommer att sakna mitt liv här så mycket när jag väl är hemma så att jag vill att det ska gå lite sakta med. 
Det som känns bäst är att jag har två kanske tre roliga resor att se fram emot nu den 27 åker jag med min host mamma och hennes yngsta dotter till new york och jag är så lycklig att jag ska få åka dit igen. Fick inte se så mycket förra gången så nu hoppas jag på att jag hinner se mer. Sen blir det ju hawaii den 1 November i 13 dagar med Matilda, och de ska bli skönt med solsemester så vi är riktigt bruna när vi kommer hem i slutet av november. 

Kommentarer
Postat av: Dahlström

Antar det var bästa bilden på mig konstigt att man kom in i staterna.Själv har jag några fina bilder på dig när du är under vattnet :)Vi saknar dig med syns ju snart kramis.

2012-09-21 @ 09:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0