Feber.

Igår när jag vaknade mådde jag skit och då visade det sig att jag hade feber, inte det roligaste som tur var va jag ledig hela dan. Mådde mycket bättre idag när jag vakna men har vilat hela dagen idag, för jag vill vara på topp imorgon när världens bästa Malin kommer hit från santa barbara. Har som sagt bara leget i sängen och kollat på alla twilight filmerna förutom den sista kanske hinner med den innan jag ska sova sen. Hann med att skypa med min älskade kusin, var riktigt längesen vi prata saknar henne massor tur att jag snart är hemma hos min älskade familj och mina vänner.

Nu börjar det ju närma sig Halloween här och USA är helt crazy när de kommer till halloween ska ta lite bilder imorgon och visa er så förstår ni.
Bästa tjejerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0