Medicin.

Jaha då har man gått och blivit sjuk, har feber och näsan rinner som tusan! Det är i dessa stunder man vill vara hemma hos sin mor så hon kan ta hand om en men nu får man klara sig själv. Köpte lite medicin igår så hoppas på att bli frisk snart, känns lite sådär när man inte vet vad det innehåller så jag frågade Karey innan jag köpte så jag vet vad som jag inte kan dö av. Haha! Det som är skönt med att inte känna sig tvungen att göra något är att man har tid att tänka på vad man vill göra efter det här och på sin resemånad. Vet att det blir Hawaii iallafall men jag vill åka till Miami med och så måste jag ta en sista tur till New york och se det jag inte fick se förra gången jag va där.
Dagarna går så fort här har bara fem arbetsmånader kvar och i början av augusti åker jag till Hawaii med familjen och i slutet kommer min mamma, mats, mormor och min moster hit ska bli så kul att få visa dom hur mitt liv här i L.A är. Och i september kommer nog min kära bror hit! har mycket kul att se fram emot.


Kommentarer
Postat av: Ann.Sundström

Hur gick det med Moroccanoil är den så bra som alla säger?Kramar Ann

2012-06-06 @ 20:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0