Pappa och Ylwa del 1.

Jag har haft det så sjukt bra när min far och Ylwa har vart här hos mig i L.A. Förra fredagen satte jag mig på planet för att åka ner till san francisco, där Lovisa plocka up mig och vi åkte hem till henne. Efter en massa mysande där körde hon mig till hotellet där min far och Ylwa var. Där blev det en massa prat om deras las vegas resa och allt dom gjort. Vi gick runt och kollade i san francisco och jävlar vad mycket backar dom har! Det var meningen att jag och Lovisa skulle festa med hennes vänner i san francisco men jag min klant rammla när jag gick ner för en sten trappa på hotelet så det resulterade i ett fetingstort blåmärke på röven och att jag inte kunde gå typ. Dag 2 åkte vi ut till Alcatraz och det var så bra vill åka dit igen! Man fick som en mp3 spelare runt halsen sen fick man lyssna på en story om dom som vart på fängelset, riktigt värt att åka dit.
Dag 3 börja den långa bilresan till L.A vi åkte highway one och den vägen var så vacker, vid sex tiden tog vi in på ett fint hotell som låg precis vid havet.



Fick ett hjärta på min biljett av killen i in chekningen.





Och detta blev bara värre och värre..

Alcatraz.

Detta såg man utmed highway one.



Bästa Pappa!

Kommentarer
Postat av: Josefin Westside Söderberg

Du har ju inte sagt något om ditt intecknings-ragg?! Du börjar bli som Jenny!

2012-03-26 @ 09:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0