Söndag.

Denna söndag börjar lida mot sitt slut och jag är super trött. Har vart med Josefin idag vi åt frukost på ihop och sen åkte vi hem till mig för att bara sitta ute i solen och ta det lugnt. Vi funderar starkt på att ta någon liten resa någonstans, som typ en spa resa skulle vara rikitgt skönt. I fredags så hämtade jag Ryder från hennes playdate sen skulle hon och jag äta på en resturang och när vi går från bilen till resturangen går Michael Rapaport förbi mig ville bara vända mig om och fråga efter en bild!



Imorgon klockan tio har jag mitt sista pass med min PT han är super duktig och jag önskar att jag hade råd med fler pass men det är riktigt dyrt. Men jag har lärt mig massor och jag tror att jag ska klara av det här själv nu. Älskar gymmet som jag går på det finns massor av saker man kan göra, som att simma några längder i poolen gå på zumba eller body pump sen har dom alla möljiga olika maskiner.
Nu ska jag sova så jag orkar ge allt imorgon på träningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0