Måndag.

Idag regnar det, riktgt segt när man är van med strålande sol. Förra veckan hände det inte mycket jag hade ett au pair möte och vi åkte skridskor var jävligt kul och så har jag vart med josefin och så har jag shoppat. Idag åkte jag till skridskocentret för att skriva in flickorna för att lära sig att åka skridskor för dom älskade det igår. Efter det åkte jag till 24 h fitness för att köpa mig ett gymkort och det gick toppen jag köpte tre lektioner med en PT också så nu jävlar ska jag vara jävligt snygg och smal när jag kommer hem till sverige. Måste berätta om mitt bästa köp den här veckan! Jag gick in på the body shop för att köpa ett solpuder och då fick man köpa tre smink saker för 10 dollar så jag köpte en kaki borste till pudret och en ruoge sen när jag kommer fram till kassan berättar hon för mig att jag får välja en grej för 10 dollar för att jag just haft min födelsedag (är medlem i deras klubb) så jag valde ett duo body butter. Sen när jag skulle betalla så kosta allt 11 dollar! det är liksom 77 kronor helt sjuk och när jag kom hem räkna jag vad allt skulle ha kostat om jag köpte det till orginal pris så skulle det kosta 65 dollar snacka om bra köp!





Kommentarer
Postat av: Sarah

kan du inte lägga upp lite bilder på huset du bor i? :)

2012-01-29 @ 17:26:03
Postat av: Andrea

Body Shop ar bast!! :)

2012-02-01 @ 16:45:34
URL: http://thegreenspot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0