Längesen.

Har vart lite seg på att skriva denna vecka men ska bli lite bättre. Lovisa åkte hem i måndags och sen dess har jag jobbat tagit lite kvälls promenader och sett solen gå ner och köpt mig ett par reebok easytone. Älskar dom och jag gav 250 kr för dom inte illa pinkat. Såg att dom hade rea på nelly.se där man fick köpa dom för 800 så jag känner att jag har gjort ett bra köp. Idag var jag och josefin på IKEA köpte lite små grejer, som ljus och lite förvarings lådor och så köpte vi biljetter till deras påskbord dom ska ha i mars! Va lite sur för att jag missa julbordet men nu gör det inget längre.


-Mina nya skor.


-Fina L.A


Kommentarer
Postat av: Andrea

Saknar L.A! Jag kommer nog tillbaka i host och halsar pa fastan jag sagt att jag ska ha paus fran USA ett tag. Men det gar ju inte att vara ifran ungarna sa har lange :(

Du far halsa dem alla sa mycket! Saknar dem na helt enormt <3

Ha det fortsatt bra!! :)

2012-01-15 @ 19:58:14
URL: http://thegreenspot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0