Cake pops.

Idag för första gången gjorde jag och tjejerna cake pops. Blev riktigt nöjd och tjejerna älskade att göra dom och att äta dom. Dom är så söta att kolla på och jag ska nog fortsätta att göra dom och kolla om jag hitta lite fler roliga saker man kan ha på dom.


Fick detta av barnens pappa i julklapp och där i fanns nästan allt vi behövde.


Alla dom här gjorde flickorna till deras lärare och mammor.


Detta var min första cake pop ever, är riktigt nöjd med den!


Här är några av dom andra jag gjorde, inte riktigt lika nöjd med dom som jag är med den första.

Kommentarer
Postat av: Andrea

Vad fiiiina!! Ah flickorna, ah vad jag saknar dem!! <3 Kvallen har i Argentina sag precis ut som California och jag bara satt och dromde mig tillbaka. Horde ungarnas roster och tankte att jag bara skulle kunna ga ner till koket och vara med dem. Men icke... Halsa dem!! Och grattis igen!! Kramar

2012-01-18 @ 01:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0