20 år!

Folk började skriva grattis till mig igår på facebook och då hade jag inte fyllt än här men i sverige hade jag gjort det. Så det måste ju betyda att jag fyller lite extra länge nu när jag bor här, lite små kul. Har inte hunnit gjort något speciellt nu på morgonen mer än att pratat med mamma, mats, pappa och august på skype. August spela gitarr och sjöng ja må hon leva för mig så gulligt av honom. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen hämta flickorna i skolan.


I usa har dom ju allt så varför skulle jag inte kunna hitta denna tårta att ha på min dag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dina resväskor som du ska ha när du åker till Hawaii??? :) Me like!

2012-01-18 @ 13:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0