Weekend.

Helgen har vart riktigt skön och sjukt rolig. I fredags kom josefin hit och vi gjorde tårtor med fondant blommor på, och jag har nog aldrig skrattat så mycket sen jag kom hit som jag gjorde då. Och i lördags var jag i köpcentrumet och köpte lite små saker, som ett par skor från Toms och en parfym från Viktor & Rolf. Och idag har jag bakat ännu en tårta med flickorna, för deras mamma Andrea fick ett pris för bästa producent på Sundance festivalen så då hade Jamie fixat med en fest här hemma för henne. På tisdag ska jag klippa mig och färga mitt hår, har funderingar på att göra det riktigt ljust inte blond utan ljusbrun. Nu ska jag kolla på en film och sen sova. Bye!


- Det fina med om man köper dessa skor är att företaget som gör skorna ger ett par skor till ett barn som behöver dom. " For every pair you purchase toms will give a pair of shoes to a child in need. One for one". Vem vill inte köpa ett par snygga skor när det är för en god sak?


- Denna doftar så sjukt gott, luktar som en riktig flowerbomb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0