Helgen.

Denna helg har vart så händelserik! Det börjar med att våran nya hund rymmer men sen blir åter funnen, orkar inte gå in på mer detaljer om det. Pga detta så missa jag halva min dag i santa monica men jag åkte till Josefin runt fyra tiden och när jag kommer till santa monica svänger jag förbi Dermalogica för att köpa ny ansikts rengöring och ansikts kräm. Sen hängde vi hemma hos Josefin tills klockan sju då vi åkte till Wood ranch för att äta mat, den resturangen är så sjukt bra och världens godaste mat rekomenderas starkt! Vaknar upp på södags morgonen av att Josefin vill att jag ska gå upp. Skypar med August, Pappa, Ylwa, Mamma och Mats medans Josefin gör frukost till oss, (Inte med alla samtidigt). Vi äter världens godaste pannkakor med bannan och choklad i, efter det började vi gå ner mot beachen. Det var så skönt att ligga där nere i solen och bara ta det lugnt. Runt ett tiden går vi för att äta lunch och jag tog ceasarsallad, sen började vi den långa promenden hem till Josefin ingen där vi kollade på Super bowl. Och efter det åkte jag hem.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0