Update.

Vart så sjukt seg på att skriva men tänkte göra en liten update. Nu i helgen var jag på en weekend kurs här i L.A som handla om massa bra saker att lära sig till framtiden som typ hur man investerar sina pengar, vilket jobb som passar just dig och hur man lättast löser en konflikt och massa mer. Kursen var på ett hotell så vi spenderade natten där, var så sjukt skönt att ha ett eget rum med dubbel säng och en fet tv.
Idag har det vart riktigt kallt ute men jag hoppas att det blir varmare dagarna som kommer för på lördag kommer Lovisa och Anna hit så då ska vi hitta på något skoj. Och den 10 Mars kommer min Far och Ylwa hit ska bli så roligt! Saknar min familj så mycket så ska bli skönt att träffa en liten del av den iaf. Nu ska jag sova tänkte åka till gymmet ganska tidigt imorgon så jag hinner göra mer saker innan jag ska hämta flickorna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0