Rumpa.

Idag har jag bara suttit på min röv hela dan! Det började med att jag åkte till santa monica klockan åtta för att jag hade tid hos frisören klockan nio, men jag räkna lite fel på tiden och att det var morgontrafik så jag kom dit 9.30. Men tjejen jag hade var så trevlig och snäll så det gjorde inget. Var iallafall på salongen i fyra timmar, sen till skolan för att hämta Ryder och sen göra något roligt med henne. Men hon var inte på humör för det så vi satt i bilen och läste alla hennes valentin's day kort. Fattar inte att alla på hela skolan ska göra ett till var och en i deras klass på sin fritid, Finley har liksom 30 barn i sin klass det är många kort att göra! Vid fem åkte vi och hämta Finley i beverly hills där hon hade sin playdate och sen hem igen. Åkte förbi beverly hilton två gånger idag och det var massor av folk som la fina blommor där för att hedra whitney houston, tycker att det är lite sjukt att jag bor 45 minuteer ifrån där hon dog. Nej nu ska jag hoppa i säng godnatt.


Blir inte dom bästa bilderna när man kör samtidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0