Atlanta

Förlåt att jag vart lite seg men har hänt så mycket på senaste så nu kommer ett långt inlägg om atlanta.

Jag åkte som sagt till Atlanta med små budarna för att hälsa på deras mamma som spelar in en serie där. Var sjukt nervös över att flya själv med en sjuåring och en fyraåring, men det gick riktigt bra och dom skötte sig.
Vi bodde nära en gård med massa djur och det kändes lite som sverige så det var så skönt! Det vi gjorde där var att mysa med alla djuren, fiska, bada i poolen, hängde runt på inspelningen av drop dead diva och kollade på mirror mirror. Riktigt bra film!


-Ryder.

-Åsna.

-Finley matar djuren.

-Ryder.

- Mina brudar.

-Oreo.





Sista dagen vi var på inspelningen så fråga min hostmamma om jag inte ville vara statist när dom spela in en scen och vem vill inte det så jag fick sitta och kolla när några spelade en basketmatch ska bli coolt sen att se sig själv sen.


Kommentarer
Postat av: Andrea

Ah fina tjejerna! Jag saknar dem sa jag blir galen snart. Dromde om Ryder i natt. Vi gick pa Target och kollade pa leksaker. Hon var sadar typiskt Ryder,rolig som bara hon kan vara, ah det var underbart <3 Sen vaknade jag och blev ledsen for att det bara var en drom. Jag maste hinna halsa pa dem i host!

2012-04-17 @ 16:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0