Norrköping.

Kom nyss hem från Norrköping och ligger i sängen och väntar på mamma, vi ska åka och handla mat tills imorgon då jag ska bjuda min släkt på lite mat innan jag åker. Dessa dagar har gått så super fort och det har hänt massor vet inte riktigt vart jag ska börja! I fredags bjöd jag iaf på tårta på jobbet och så har jag sagt hejdå till alla dom där, kommer sakna dom massor. Igår hade jag sönder min dator så nu har jag lite panik över att dom inte hinner fixa den tills imorgon, får hoppas på det bästa. Idag i Norrköping köpte jag lite kläder jag ska ha på mig den långa resan till USA och så köpte jag presenter till flickorna, hoppas att dom blir glada för dom jag vet att jag skulle bli det om jag var sju år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0