Söndag.

Igår vakna jag klockan åtta av att mina söta små flickor knacka på dörren och ville att jag skulle gå upp men vi låg här i sängen istället, så prata jag och ryder med finly och andrea på skype som var där nere. Det gillade flickorna massor. Sen åt jag frukost och efter det åkte jag och andrea till ett köpcentrum som inte ligger så långt här ifrån och dom hade allt det var riktigt skönt att man kan åka dit om man behöver något. Sen på kvällen var vi på födelsegasfest för Jamie, vi var inte där så länge för flickorna har ju skola idag så dom måste sova tidigt. Idag ska vi nog åka ner till Hollywood och kolla lite ska bli skit kul!


-Köpte ett par byxor från forever21 och litre smycken sen massa bra att ha saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0