L.A

Nu är jag i L.A och ligger i min säng. Har fått träffat flickorna idag och dom är hur gulliga som helst så det här ska nog gå bra. Idag har vi vart i chinatown och det var hur coolt som helst! där vi öven åt lunch och det var riktigt gott. Efter det föjde jag med Jamie för att handla så jag fick välja vad jag ville köpa hem och så hon kunde visa mig vad jag ska köpa sen när jag ska handla och allt ska vara organiskt det är riktigt bra för här i usa får man stoppa vad man vill i maten och det är ju inte så bra. Nu har det fixat sig med bilderna så jag lägger upp alla från skolan och resan hit.


- På planet till munchen.


-Frukosten på skolan första dan. ( socker kick.se )

image description
-Lunchen första dan som var skit äcklig.

image description
-Marika utanför där vi bodde.

Har alla andra bilder på min kamera men när jag får tid imorgon så kommer dom komma upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0