Körkort i Kalifornien.

Den här dagen har vart så lång. Gick upp vid halv sju för att åka till Pasadina där jag hade bokat tid för att göra mitt skrivtest, så jag får ta körkort här i kalifornien. Och jag klara det! fast på andra försöket, för här har man tre chanser på sig innan man måste boka en ny tid och betala igen. Och det kostar 200 svenska kronar att ta körkortet, det är lite annat än dom tusenlapparna jag la ut på mitt hemma i sverige. Imorgon blir det nog att åka och shoppa lite måste köpa ett par nya svarta jeans och ett par nya skor.

 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Duktih du är Elin! Hoppas du har det grymt! <3

2011-11-19 @ 09:41:55
URL: http://sofiamarielle.devote.se
Postat av: Eva Wing

Go girl!

2011-11-19 @ 10:31:58
Postat av: Andrea

Grattis!!! Fan va nice :) Får du ut och glida själv! Men visst är det knäppt att man får tre försök, och det kostar 200 spänn? Inte undra på att det är massa galningar ute i trafiken! Menar inte att du är en galning, men det fiiiinns galningar där ute. Kör försiktigt!

2011-11-19 @ 23:09:35
Postat av: Elin Wing

Andrea: Haha jag vet! Det märker man ju varje dag man kör här..:P Det ska jag!

2011-11-20 @ 05:34:08
URL: http://elinwing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0