11-11-15

Lite seg på att skriva här men nu kommer en lite uppdatering.

Var på mitt första aupair möte i lördags, och det var rikitgt kul massa härliga tjejer. Men den dan slutade med att jag körde vilse i två timmar innan jag hitta hem. Så den dan var både bra och dålig. Haha kan medela att vi köpte en GPS till idag så att den lilla incidenten inte ska upprepas.

I söndags tog vi en trip till något ställe där det fanns massa olika museum, om typ massa olika djur som fanns förritiden. Haha låter helt segt men jag ska fråga min hostmamma vad det hette.

Sen på kvällen när vi åkte för att handla hitta jag denna teckning inne på Trader Joe's:



Det finns pojkar som heter August i USA med! haha


Kommentarer
Postat av: Andrea

La Brea Tarpits kanske? Med djuren?

Fan va segt att du åkte vilse! Men det händer, man lär sig :)

Hoppas allt är toppen! Jag saknar ungarna och Rocco sååååå mycket. Hälsa dem med massa kramar!!

:)

2011-11-15 @ 19:20:20
URL: http://thegreenspot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0