Slöis dag.

Idag har jag bara slöat, har faktikst vart riktigt skönt. Det är snart julafton och det är nu man känner att man vill vara hemma och fira det med min älskade familj och släkt. Men jag vill fortfarande vara kvar här, är så svårt att förklara. Men här finns allt nytt och alla roliga saker jag vill göra och se, men hemma finns min underbara kloka mor och min beskydande och snälla far. Så om min familj vora här med mig skulle allt vara så mycket lättare. Men nu är jag snart 20 år och måste faktiskt klara av det här själv och jag vet att jag kommer att göra det bara jag vill.


Kommentarer
Postat av: Matilda

you go girl!

2011-12-22 @ 18:00:05
Postat av: Anonym

Du är så klok eeliin peeliiin! Saknar dig, hoppas att få träffa dig över någon weekend i LA, verkar ju vara rätt nice där. :) kram //m

2011-12-29 @ 09:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0