Onsdag.

Idag har jag jobbat hela dagen, har vart riktigt kul vi har badat i poolen och spelat massa spel. Har fått två paket två dagar i rad nu från posten,det ena va från min mor där jag fick massa svenska tidningar, en bok och två filmer. Sen fick jag paket från världens bästa Malin, Och hon skickade julgodis som hon gjort själv och det var ju guld värt! Är så roligt när man får paket på posten älskar det. Har beställt ett skydd till min iPad, för det var slut när jag köpte den på Mac affären och jag ville ju ha det rosa och det skulle ju såklart vara slut när jag ska köpa det. På fredag kommer Lovisa hit och det ska bli så sjukt kul att träffa henne igen, måste visa henne allt L.A har att erbjuda.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nähä... har du jobbat HELA dagen!!! Jisses vad du får slita ;o). Puss på dig! Gå in på kkuriren.se och läs om Kajsa Nyberg idag.

2011-12-29 @ 12:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0